onsdag 27 maj 2009

Äntligen träffat Rhys..




Ja nu har jag träffat Rhys:) Efter lång tid av mejlande,chattande,smsande o även telefonande,vi lärde känna varandra i sep..o nu har vi alltså setts,han smsade mig i fm-(jag gick upp sent idag)så möttes vi här i mina hemtrakter,vi gick o käkade en god thailunch+mjukglass nära havet efter det,mkt trevligt att ses,kändes avslappnat o skönt:)O jag vill absolut hålla kontakten o ses igen-o det villa han med,fick söta sms efteråt. Men vad som händer ifrån där det vet jag absolut inte nu,vill knappt veta det,vill hellre träffa lite olika människor och i ett senare läge se vem den lyckliga blir,är väldigt öppen för olika typer just nu- vill bara mingla tills jag såklart hittar rätt då är det färdigminglat..(jag är VÄLDIGT lojal av mig)
Efter dejten så fick jag lite champagne av min mamma i trädgården,nice:)
Så såklart har jag sparat allt trist till sist idag-sen med tvätten..inte skrivit det jag borde till skolan etc..dåligt samvete o ångest över skolan just nu,känner mig stressad jag har kommit lite efter nu o det gillar jag INTE alls hoppas det ordnar upp sig o att min lärare är där imorgon så jag kan få HJÄLP!
Nu måste jag rusa ut med nissen,ner i tvättstugan,lägga in mat i ugnen o sen kolla underbara Sommer:) Kramis,Becca

Inga kommentarer: