söndag 24 maj 2009

Skön dag igår:)







Ja supernice Lördag,glad att jag bestämde mig för att åka till Jenny:)Vi hade jättetrevligt men tiden går alltför snabbt när vi ses..Tog först en öl o delade ett vitlöksbröd på Nyhamn (i stekande sol) sen åt vi på Krua thai,supergott!
Sen var jag hemma vid 19.30 gick en långrunda med Nissen sen kollade jag på Robinson o CSI,hälsade en gång till på snyggingen snett mittemot-han hade fest så jag smygkollade en del;)
Nu sitter jag o dricker cola zero för att bli lite speedad (o det funkar)så nu ska jag strax diska o lite annat städ,jag hoppas på lite finare väder sen så kan jag gå en lång promenad med nisse+sola i mammas trädgård lite.
Ser inte framemot morgondagen alls faktiskt,brukar kännas lätt att gå till skolan men inte just nu-svåra uppgifter framför mig+datakunskap hela dagen imorgon..:(
Men innan dess ännu en ledig dag o mysig tvkväll ikväll:)
P.s Ska gå med i Match nu en månad hade jag tänkt..får se hur det går,I will let u know..;)Ha en mysig Söndag,Becca P.s La in bilder på mina nya kläder men de kommer mer till sin rätt på men det får ni se vid annat tillfälle-iaf 2 bras-en ljusrosa,en vit+ett par roliga trosor,en turkos kofta,2 linnen ett blommigt,ett rutigt med smala axelband tight upptill o går ut lite nertill(-thank god!)

Inga kommentarer: