lördag 23 maj 2009

Shopping and good company:)

Bättre dag idag än igår verkar det som..(hade såå ont igår o plugg framför mig)
Men idag mår magen bättre:)
I f.m när jag gick förbi min mammas fönster med nissen så föreslog hon att vi skulle gå o shoppa-blev en hel del fint främst till sommarvädret,fina linnen o en turkoskofta+fina underkläde(presenter i förskott för på Tis blir jag 31,visar imorgon)
För nu ska jag iväg till min kära väninna Jenny som nyss gjorde mig på extra bra humör med sin realism o fina ord:)
Ska hinna ut med nissen innan med,so long o ha en mysig eller festlig Lördag friends-för mig blir den mysig-ska kolla Robinson o lite thriller-tv senare ikväll o popcorn till det,myys:) men nästa Lördag blir det mycket festligt o förhoppningsvis vilt;)P.s Hälsat på min snygga granne idag-åhh vill ha honom,tror jag..hehe. Becca

Inga kommentarer: