måndag 25 maj 2009

Match,Gynning o nu.

Oj det är ju ett heltidsjobb med match men ett roligt sådant..;)
Fått en hel del respons o jag har gett blinkningar till vissa jag tycker ser trevliga ut etc,fortfarande skeptisk till att jag kommer träffa the one via nätet men man vet aldrig o det är ett kul o positivt tidsfördriv,klart att en singelgal behöver lite uppvakning;)
Kollade på Filip o Fredriks program igårkväll Gynning skulle ju vara med-o jag har ju gillat henne sedan day one,men inte fullt lika mycket nu som tidigare..o jag kom på varför igår-hon är föör utséendefixerad,tänker på sina mimer hela tiden,hade jättemycket smink på sig-o hon är mkt snyggare med mkt mindre smink för hon är naturligt vacker utan operationer etc..det kommer bara göra att hon ser äldre ut+att det visar på en stoor osäkerhet o omognad att man är så fixerad hela tiden,men alltid kul att titta på o hennes blogg följer jag även om hon har svalnat lite för mig.
Nu har vi haft lunch-blev en ceasarsallad ifrån Pressbyrån(-sådär god) o innan dess datakurs o jag ska bege mig hemåt strax gick helt ok-bra lärare men jag är inte bäst på det precis haha..
Fick en akuttid till Marie-måste vara fin tills på Lördag ju;)o imorgon på min b-day..Sen blir det väl match-span o tv-mommas boys är så äckligt o pinsamt´o underhållande att jag måste se det+csi. xoxo Becca

Inga kommentarer: