torsdag 21 maj 2009

Ledig,lite uttråkad,flirting.

Ja som sagt röd dag idag o än så länge fint väder(-ska bli kasst ikväll o inatt har jag hört)Så nu ska jag ta mig ett välbehövligt bad för att sen gå hem till min mams trädgård-där är mkt mer action än i min..roliga människor där:)
Sen bjuder mamma på mat senare i em eller tidigt ikväll-kycklinggryta (en favvis.)
Var lite smått uttråkad igårkväll-jag e sugen på action nu-ja inom alla områden men främst inom bara det området att det kan hända något..inte kul när man inte har money o ingen att mysa med och i princip inget att göra..det är jätte skönt ibland att bara vara själv o ta det lugnt men till sist blir man lite uttråkad o det e jag alltså nu,jag får helt enkelt längta till nästa Lördag när jag ska UT o FESTA o hem till Annsofi först på födelsedagsmiddag:)
Har en söt granne faktiskt men tyvärr har han nog en tjej-suck! så det är nog inte lönt att jag flirtar o spanar längre..Jag har tex låtsat att jag känt på mina balkongblommor när han stått på sin balkong o vattnat bara för att han ska SE mig,bröstat upp mig lite extra,sprungit sista biten med Nisse bara för att han ska hinna SE mig etc..(ja lite Susan-varning desperate housewifes)Annars hade det varit nära o bra,han verkar vara i rätt ålder med och guud vilken kropp (o jag bryr mig inte om kroppar men den är fin hehe;)xoxo Becca

Inga kommentarer: