söndag 10 maj 2009

Nice helg:)

Ja haft en skön helg o jag måste säga att idag var den bästa dagen denna helgen-Vi blev bjudna på frukost i mammas trädgård-riktigt stor med olika pålägg,gott bröd,ägg o räkor mm..(o självklart några öl o lite kaffe till det)
Vi satt där rätt länge o solade oss o pratade med min mammas gulliga granne med,underbart väder idag:)Sen gick vi en rätt lång runda med Nissen,A köpte glass sen gick vi hem till mig o slängde en massa gammalt skit..kläder etc..skönt att få ut det o få mer plats till bra grejer o förvaring(-vilket man inte har gott om i en etta tyvärr..)Sen åt vi nu för en stund sedan linssoppa (o vin) på balkongen som mummy gjort,riktigt god o nyttig!
Nu har A åkt o min tvkväll börjar strax med Gossip girl o sen ngn kriminalserie på 4+perfekt en söndag.
I lördags möttes vi vid bo01 men det var lite väl blåsigt där så vi stannade inte så länge tog bara en glass o satte oss nere vid vattnet sen skulle vi åka hem men då kom det 2 UNGA killar(-ja även liite för unga för min smak eller?nja jag tror det..)
det var A:s gamla arbetskamrats son med kompis-de bor i Limhamn så de körde oss dit o då bjöd de på vin i deras superfina trädgård:)
Sen hem till mig efter lite tacosinköp,fixade tacosen o kolla på Robinson sen var vi (pensionärerna)rätt trötta så vi la oss vid 00..Men vi måste till båten snart (som vi eg hade planerat;)A:s kompis som var där sa att killarna var på G så det är bara att dra dit singelbabes..Jag kände själv av det sist jag var där att man inte hade haft problem med flirtandet precis..o då var jag där ändå med en dejt o polotröja..!
Men tydligen hetare än någonsin-så fort han gick på toaletten så kom de fram o stötte på mig o snacka lite skit om min f.d dejt..schyssta killar e hehe..;)xoxo Becca P.s Lägger förmodligen in pics ikväll men kanske imorgon om jag inte hinner.

Inga kommentarer: