tisdag 19 maj 2009

Dagarna de går o går efter varandra:)

Ja lite så är det just nu när man inte har money så man kan hitta på ngt efter skolan-dine and wine eller after work som jag brukar:(Jag kan inte ens ha en afterwork med mig själv o vin (som jag brukar;)Men men på Måndag får jag lite studiemedel-suck! så då har jag kanske så jag klarar mig i några dagar..:)
Idag har jag varit i skolan från ca 9.15-13.15-lyxtider men var rätt produktiv idag till skillnad ifrån igår,känns bra men ska inte säga för mycket innan man får resultatet..Har än så länge fått betyg i 2 grejer/mål och det blev godkänt på det ena o väl godkänt i det andra,sen är jag väldigt glad över att 3 ämnen behöver jag inte alls tenta/läsa up för de klarade jag bra utan att läsa alls och det var:kommunikation,pedagogiskt ledarskap och skapande,nice:)
Just nu håller jag på med fritidskunskap så får se hur det går.
Ikväll ska jag äta chili con carne igen med gott bröd till(-det var supergott det jag gjorde igår!)
Ikväll kollar jag på Dr.Phil,Kattis o co o Desperate housewifes(-som är sjuukt spännande nu)
Annars ser resten veckan ut såhär:Skola imorgon med typ samma tid som idag,Tors-ledig nice-förmodligen träffa Marlene:) Fre:skola ett par timmar sen inget inplanerat,o Lör förhoppningsvis träffa Jenny-miss u!
P.s Idag fick jag ett mejl av fyndklubben.se om ett prenumerationserbjudande:3 nr av Glamour+shampoo o balsam (ifrån ngn jag inte kan stava namnet på..)+Kate Moss parfym till de 600 första prenumeranterna för 50+porto;)-så skynda er! Tänk så glad man kan bli för såå lite när man är fattig..Så nu blir jag både Amelia o Glamour prenumerant bra i sommar(-kan ju inte plugga hela tiden;)Ha en skön kväll o kom ihåg-kort vecka,Becca

Inga kommentarer: