lördag 2 maj 2009

Underbar dag i underbart sällskap:)

Så mysig dag,verkligen:)Mötte upp danskarna(-även Angelica numera ju;)De körde hit o mötte upp mig som satt o solade på stortorget-de var lite sena men det gjorde inte så mycket för där var en kille som sålde/promotade bilar som var söt,han kom fram till mig o först tänkte man ju ahh han försöker få mig intresserad av bilen men jag förklarade ju att jag inte hade körkort ganska snabbt..men han sa iaf-Det strålar om dig o du är jättesöt-det gjorde en singeltjej som mig väldigt glad;)
Nog om det..Sen gick vi iaf genom stan o satte oss till slut på Waynes-borde vi inte ha gjort för de hade slut på allt..men det var ok,jag,Angelica,Tine o Roy käkade sallad o lille David mackor.
Sen gick vi mot parken,käkade glass(-min första mjukglass för i år) o David fick leka av sig lite på den fina sagolekplatsen där.
Sen gick vi till bo01 därifrån,härligt att promenera i det vädret,blev en hel del snack med Tine-hon läser nu till coach o det var hon som lånade mig the secret filmen.
Väl på Bo01 satte vi oss på Salt o brygga-jag tog ett glas vitt o de andra öl,kaffe o läsk-såå härligt att sitta där när solen höll på att gå ner-där måste jag äta o vara mer i sommar!
Sen hemma nu så har jag kollat Robinson o käkat,känner mig trött efter en heldag ute.
Så nu blir det snart att kojsa,o tyvärr blir vädret rätt kasst imorgon så då måste jag göra lite nytta härhemma..xoxo Becca P.s Bilder kommer imorgon.

Inga kommentarer: