fredag 8 maj 2009

Resultatet..:)

Ja nu har jag varit o fått mitt resultat o jag hade 800 någonting i poäng o man skulle ha minst 460 för att gå vidare till nästa etapp (som alltså kommer nu) o det innebar för min del att jag har 13v till att plugga men lärare sa dock att hon är säker på att jag är klar innan dess-hon trodde i juli någon gång,o jag hoppas på typ 20 juli eller ngt för då blir det inget klydd med csn-jag går inte utan pengar o börjar sedan mitt arbete efter kanske en/två veckors ledighet:)
Läraren berömde mig o sa att det hade gått jättebra för mig,alltid kul att höra.
Sen finns det ju dom som inte kommer läsa i 13v utan ännu mindre tid o tävlingsmänniskan i mig tycker det är lite jobbigt-vill gärna vara bäst SÅKLART på något jag tycker att jag behärskar..Men jag ska försöka intala mig själv att det bara är trams-tänk o att jag är duktig som inte öppnat en bok,kollat på internet,knappt kollat mina egna anteckningar o ändå fixat proven så pass bra:)
Dessutom har jag ju datagrejen med som sänker mina poäng litegrann..Men det ska jag bli bättre på i sommar.
Smsade min mamma o skrev om vi inte kunde fira för jag ville inte äta min egna lagade,äckliga mat..hehe;)Så det ska vi,kommer pics sen.
Sen blir det det lugnet före stormen ikväll;)Becca

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra gumman!!! Du e så jävla duktig!!! Och jag e så glad för din skull att du fått jobb med!!! Det är vinst för dig!!!! Ding ding ding JACKPOT!!!!
Puss Angelica
P.s. ser fram emot en party kväll imorgon!!!

Anonym sa...

grattis rebecca!
Du är superbra!
Kram Jenny

Beccas sida sa...

Tack mina finaste:)