tisdag 5 maj 2009

Fixat nailsen,surfat o handlat o dejt på g..



Idag har jag inte heller städat..ångest..sov rätt länge i em sen fick jag rusa iväg o handla o sen till Marie för att fixa naglarna(-de är mkt fina nu)
Har köpt en god kycklingsallad ifrån Smörgåsbutiken som jag äntligen ska stoppa i mig,skithungrig bara ätit frukost o nu är klockan snart 7..!
Sen blir det tvkväll-en massa jag vill se ikväll:)
Nyss pratat med Rhys o vi har bestämt att ses på fre så nu får vi hoppas att det ÄNTLIGEN blir av..konstigt att träffa någon man haft kontakt med så länge men ännu inte träffat..Blir nog kul hur det än går,jag menar vi kanske inte känner ngra kärlekskänslor för varandra eller ens attraktion men vänner borde vi ju känna att vi kan vara..o kanske lite hångel haha-det är så mysigt att hångla med en ny person..fick upp ögonen för det nu när man har dejtat lite o det är rätt amazing..;)
Ha en mysig kväll för det ska jag!
Dagens ord:Kom ihåg-DU har/kan inte allt,men DU kan/har något ta vara på det o var glad över det:)xoxo Becca

Inga kommentarer: