torsdag 7 maj 2009

Inställd AW men iväg på lunch nu.

Fick tyvärr atälla in aw med Marlene idag:( min studentbudget klarar inte riktigt en aw på Lilla torg nu..pengarna rusar iväg där..o idag var jag o handlade lite o insåg att jag får hålla lite i pengarna,början på månaden fortfarande o ska ut på Lör..;)
Men vi får planera in något annat Marli!
Nu ska jag iaf ut o luncha med Johan-lite socialt sällskap behöver man ju o det blir betydligt billigare än L.T..
Blir nog att vi käkar thai-jag kan ju leva på det:)
Så det blir ännu en lugn kväll innan allvaret imorgon..får ju reda på resultat imorgon,kommer kännas lite pirrigt..wish me good luck!
Och dejten med Rhys blir idag el imorgon(-troligare imorgon)
Så då kan jag ju städa lite till idag,gjorde liite igår men långt ifrån tillräckligt..xoxo,Becca

Inga kommentarer: