måndag 4 maj 2009

A very nice day:)



Varit lite dålig på att uppdatera I know..men igår orkade jag inte sitta så mkt vid datorn-var trött.. o tiden bara sprang iväg.
Men hade en mysig,lugn dag där jag verkligen trivdes i mitt eget sällskap:)
Käkade även en räkmacka+2 öl i mammas trädgård i solen,nice.
Sen hade jag mysig tvkväll med Gossip girl+Van vetteren eller vad det heter..?
Idag var det upp o gå till skolan där jag äntligen blev klar med alla prov så nu kan jag se framemot ledighet i veckan:))Ska bara till skolan på fre e.m för att ha möte med lärarna på skolan o få reda på hur jag ligger till o få veta hur länge till jag ska plugga,hoppas på att bli klar till 1/8 så jag kan börja på mitt nya jobb i tid.
Guud vad många flirt-tillfällen stan bjuder på nu,me likey;)
Tror kanske det blir någon dejt i veckan,maybe baby..
Annat jag har inplanerat är att träffa dear Marlene-inviga hennes eller deras nya uteplats+lite barhopping hoppas jag:)
Sen blir det ju utgång på Lör med Angelica,loves it!
O imorgon ska mina naglar bli fina inför detta,hos Marie.
Sen måste jag städa här,finns inga ursäkter nu när jag är ledig så mycket..skärpning Rebus!!xoxo Flirty-Becca

Inga kommentarer: