torsdag 7 maj 2009

Dejtingpolicy enligt mig:

Klart att vi alla tänker olika när det gäller detta men tänkte ge er min synpunkt på det hela nu när man är i den svängen;)
Jag tycker såhär:Att ifall man dejtat en person alltså IRL(-In real life för er icke data-nördar)så tycker jag att det är en självklarhet att man är ärlig om vad man tycker så att den andra slipper gå omkring och undra..utan kan då gå vidare om den vill eller stanna-ren ärlighet o det borde inte vara så svårt,sårar mer att inte berätta sanningen.
Har man däremot bara chattat lite på nätet så tycker jag inte att man behöver ge en stor utläggning om varför man inte är intresserad-känns bara patetiskt o överdrivet..(Om inte personen i fråga ber om det då ska man självklart säga hur man känner)
När det gäller mig så ska man inte heller stressa fram en dejt(-jag har ingen brådska o har väldigt svårt för att bli intresserad via nätet också)vill gärna få en uppfattning av personen innan jag ger mig ut på dejt o är jag osäker på om jag verkligen vill träffa personen så ge mig tid o ditt tålamod-ta det inte personligt när vi inte ens känner varandra..också väldigt patetiskt o osäkert att själv vilja avsluta det bara för att man inte får träffa personen i fråga direkt,detta hände mig nu i veckan..o han blev t.o.m lite halvt otrevlig..big no no sådär i början..
Jag menar jag var redan osäker innan men efter det var det ju bara bye bye:)
Och det kändes såå skönt för jag var väldigt skeptisk till att träffa honom-kändes inte alls som min typ:rakad,rätt vältränad(-träna som fan o tyckte att det var väldigt viktigt hos en partner med..)var med i danska militären-alltså arbetade där,kändes lite väl macho för min smak..så skönt att vara av med en sån typ..
Sen sist men inte minst-Hör av dig i tid,visa att dejten är viktig för dig.
Kom ihåg:Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!Becca

1 kommentar:

Anonym sa...

Innebär det komma i tid också??