onsdag 13 maj 2009

Dagen o Eurovision.

Varit sjukt trött idag,sov när jag kom hem-tror det beror på att jag tog pollenmedicin imorse,vid lunchtid när vi skulle vara på biblioteket så var jag helt groggy..Men skönt med rätt kort dag iaf-vi pluggade först lite på egen hand ett par timmar sen gick jag o Isabel mot stan,köpte en falafel på vägen o käkade den ute i stan.
Ikväll är det mitt favoritprogram Sommer,älskar det otroligt mycket(-ni vet sådär så man kollar vad klockan är för man hoppas att det är mycket kvar..)
Ska fixa lite mat nu,blir kyckling med wokgrönsaker o gott bröd till:)
Vad tycker ni om Eurovision? Jag ska helt klart kolla på Lör-Malena gick vidare bra!!Turkiets tyckte jag med om,synd att inte Schweisz gick vidare tkte den var bra.
Annars gillar jag Arash låt mycket-kände Arash när jag var yngre,hängde lite med hans gäng..(t.o.m kysst honom en gång,haha)o ännu roligare han som gjort låten-Anderz Wrethov känner jag ännu bättre (gick i samma klass på gymnasiet-) o han är grym både som människa o inom musiken!
Ha en skön kväll-ta hand om dig, Becca

Inga kommentarer: