tisdag 12 maj 2009

Ledig idag-eller självstudier menar jag;)

Var i skolan igår o det gick bra,fick schemat ifrån veckan,ifrågasatte mina poäng o fick rätt på en punkt iaf så 20 poäng till skrapade jag ihop-bra att vara observant o frågvis ibland,så jag kan tänka mig att det blir en vecka mindre än planerat-858 poäng istället för 838,alltid något för tävlingsmänniskan här;)
Sen åt vi lite lunch på café ceder jag o 2 andra girls sen satt vi o pluggade i skolan i några timmar innan jag åkte hem o njöt av min em o kväll,kollade på sista delen av tonårsliv-verkligen bra program,o supergulliga tjejer,(man ville krama dom)
Sen kollade jag Ballar av stål där mina favoriter var på g igår;)Sen SATC innan bädden kallade.
Idag valde jag att vara hemma-självstudier idag o man kan bestämma sj om man vill plugga i skolan eller hemma o jag valde hemma för sen ska vi vara i skolan resten av veckan,vi ska även till biblan o få lite tips på böcker att låna.
Behövde även fixa en del grejer idag-telesamtal,handla,posta grejer etc..Har nu ringt o sagt upp mig,känns superbra med mitt blivande jobb men måste erkänna att det kändes lite trist när jag pratade med min f.d chef för hon var såå gullig(-nog den gulligaste chef jag haft)gått en långpromenad med nisse sen en promenad själv också tog en latte i solen:)
Så nu är jag drogad(-för er som inte vet så får jag oftast en stoor kick av koffein som håller i sig hur länge som helst o jag blir speedad!!)så jag ska gå igång med lite städning nu innan jag pluggar o solar mig lite på balkongen (o käkar kycklingsallad ifrån Smörgåsbutiken),härligt väder!xoxo Becca

Inga kommentarer: