torsdag 28 maj 2009

Sliiten,skolan o lunch

Ja idag känner jag mig helt väck..o datalektion på några timmar gjorde ju inte det hela bättre..Fan vad jag suger på vissa grejer när det gäller det,det är precis som att en del går in men sen blir det stopp-då kan jag inte ta in mer,blir helt disträ:(
Så fasar för provet om några veckor..!
Nog om det tristess.. En riktigt rolig sak är att jag fick VG på mitt senaste inlämningsmål:)(Nu måste jag bara speeda upp farten när min lärare är tillbaka så jag kan få lite hjälp..)
Jag satt uppe o skrev till 1 inatt,inte bra när man ska upp 7..dessutom sov jag riktigt kasst p.ga andra orsaker.
Chattat lite med Rhys idag-vet ni en sjuk grej-en kille jag mejlat med på match o även har på face nu är en av Rhys bästa vänner,sick..sjukt litet MÖ man lever i,så hur ska man då göra,jag föreslog en gangbang men det var nog inte så poppis hehe;)
Jag o Rhys ska kanske luncha o öla lite på Möllan nu,får se om flummet hör av sig i tid,annars åker jag hemåt nu istället o sover..
Lite positiva tankar:Glaad för att jag har mer killkontakt nu-gillar verkligen att snacka o umgås med killar:) O Michael my darling tyckte inte att mitt fyrtorn här är så sexigt så han ska fixa något snyggt till mig;)Pusssss Becca

Inga kommentarer: