tisdag 26 maj 2009

Go shorty its your birthday..;)

Det har blivit min sång de senaste åren på min födelsedag eller rättare sagt bday-party.
Har haft en skön dag o kväll idag(-om vi bortser ifrån magont..)
Jag har smajlat mig igenom det eftersom jag fyller år idag:)
Var ju först en sväng i skolan men kände mig allmänt ofokuserad när jag kollade på match o alla hälsningar jag fick på face istället så vid lunchtid lämnade jag stället o gick o mötte Katarina:)
Vi promenerade genom stan o satte oss på Waynes där jag tog en pastasallad med kyckling o te o K tog en tonfiskswrap+smoothie,mkt mysigt o kul att prata med henne!
Sen strosade vi runt i stan o kollade lite affärer etc.
Var först hemma sent under e.m,gick hem till min mams vid 17 käkade god mat,champagne o vin o Ben o Jerrys glass med banan,choklad o valnötter-riktigt smarrig..:)
Fick lite pengar till mer kläder etc(-redan fått en del ju)en svart bh,1 Clarins lipgloss + flera miniprodukter ifrån Clarins såsom rengöring,ansiktskräm,doft,lipgloss, och en bag in box,blev mkt glad!
Förrutom det så blev jag sugen på:Liljekonvaljer,Narcisco Rodrigues-for her,Estee lauders sommardoft,Clean purity,YSL lipgloss,Och en viss K idag..;)
Lägger in pics imorgon(-orkar inte nu ska snart lägga mig)
Att tänka på: Gör aldrig saker som får er att tänka eller känna negativ energi,det är inte värt det-idag har jag t.e.x bestämt mig på allvar att sluta läsa en blogg (som iofs är bra) men som får mig att tänka negativt ibland o jag vill stråla- inte vara negativ..;)
Dagens ord:"When real people fall down in life they get right back up and keep on walking".Birthday-Becca

Inga kommentarer: