onsdag 13 maj 2009

Helgen:

Mina planer so far i helgen blir som följer:Fredag kanske träffa Karin en stund-inte setts på länge..Sen kommer Angelica hit o efter vi sänkt en vinare o lite annat kul härhemma så ska vi gå på bio-det var också sjukt längesedan så det blir nice:)
Sen på Lör så stannar väl A ett tag o då blir det väl som vanligt-långpromenad o lite annat mys,Inga planer Lörkväll ska nog bara vara hemma o kolla Eurovision blandat med Robinson,gillar verkligen mina myskvällar framför tvn,märks det?Nej skulle inte gilla att bara göra det en hel helg men har man haft sällskap litegrann under helgen så har jag inga problem med att vara själv en kväll eller 2.
Marlene skrev på face o frågade vad jag skulle göra till helgen så inte helt omöjligt att jag träffar den kulingen;)
Så fort jag har lite mer money så blir det lite fler partybilder här,lovar! xoxo Becca

Inga kommentarer: