torsdag 28 maj 2009

Möllan o slappt..




Det blev en sväng till möllan efter skolan:) Mycket trevligt,(var duktig o promenerade dit)Där var Rhys o hans unga gulliga kompis(-visst är det ngt charmigt över en halvblyg liten kille?)nog om det.. Dom tog en dagens o efter många om o men så tog jag en räksallad-väldigt fjuttig men ok o drinks till det såklart,även mysigt o faktiskt ännu mysigare att hänga med Rhys o co idag;)
Sen kom jag hem o var helt död av både lite sömn inatt o alla drinks..så jag vilade i flera timmar,gick upp vid 21-borde nog leva i Spanien,har nyss käkat världens största korv(-i matväg då o oroa er inte jag har inte svikit grisarna,det var kalkon!)o pommes o klockan är 23.45-så går det när man bara ätit en liten räksallad på hela dagen..
Såg nyss SATC-gråter alltid som fan!när Harry friar till Charlotte efter deras uppbrott-so romantic..
Men nu måste jag lägga mig,tyvärr är det ju inte Fre idag..Men imorgon har inget planerat blir lugnet före stormen,Annsanns 30års fest/middag är ju på Lör sen utgång till Båten;)Ska bli riktigt kul! Sov gott,Becca

Inga kommentarer: