söndag 31 maj 2009

Oh what a night..;)















Hade en supertrevlig kväll o natt igår,jättetrevligt hos Annsann-hon bjöd på god!mat-kycklingspett med stekta rotfrukter+potatis o tzatziki o hembakade kakor till efterrätt+rött gott vin till det.
Sen dansades det friskt (som vanligt)innan jag,Angelica o en annan tjej begav sig ut i natten(-de andra åkte till Kph)vi gick till Båten som planerat-hade superkul där,blandat folk o rätt mkt i min ålder o även äldre-nice:)
Träffade 2 gamla pojkvänner-dels min förra o en pojkvän från låångt tillbaks-det ända störiga med allt var att när jag är askalas som jag var igår så säger jag saker som jag inte menar egentligen-som jag aldrig skulle sagt/gjort om det inte vore för att jag var just askalas-samtidigt who can blame me??första gången jag ser mitt ex på över ett år o vi hade ett fruktansvärt destruktivt förhållande på slutet så det kan ju aldrig gå bra direkt..(Även om det var tanken från början när jag gick fram till honom..)Fick iaf champagne av hans kompis (som inte kan vara en dag äldre än 18 btw haha)alltid något..
Det andra exet var betydligt roligare att träffa-lite väl roligt hehe;)
Och idag har jag varit jäkligt bakis,mått dåligt..mår bättre nu,krängde en hamburgare ifrån Jacks,gottgottigottgott.
O Angelica har nyss åkt,hon ska försöka byta en parfym hon köpte till mig i födelsedagspresent (hoppas det går!!)blev jätteglad,det var alldeles för mycket..!
Nu blir det mystvkväll med Gossipgirl b.la-självstudier imorgon,thank god!xoxo wild-Becca P.s Klart jag hittade en påle även på båten..;)P.s.2 Lägger in ngra fler pics imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Påle??

Beccas sida sa...

Lite internt kanske men jag brukar gilla en påle på etage..att dansa på/med o nu fanns det även en på båten till min belåtenhet;)R