onsdag 6 maj 2009

Idag-HJÄLP jag måste städa+SATC-feelings..


Men det är ju så svårt när det finns så mycket annat roligare att göra..som att sova,surfa,kolla tv etc..
Har t.o.m peppat mej med att inte käka än o tagit ett litet glas vin för att bli lite hypad..så idag SKA jag iaf göra lite(-får dela upp röran lite)Min plan är iaf att diska,dammsuga köket+tvätta golvet,städa undan lite i vardagsrummet/sovrummet o dammsuga o tvätta där med..En housewife blir jag iaf aldrig..STÄDHJÄLP lär det bli så fort jag har lite mer cash;)Fast laga mat o tvätta tycker jag iof är ok.
Men idag blir det snart till att gå till Thaihouse o köpa mat hem-kan ju inte både städa o fixa mat..:)
Damp ner en mystique rakhyvel med posten idag,alltid nice att få ett litet rosa paket i brevlådan.
Ni har väl inte missat SATC repriserna på kvällarna-17 o 23 på 3an,jag föredrar 23 innan man lägger sig-alltid något en långtidssingeltjej/kille kan känna igen sig i,igår kände jag igen mig i Samanthas rädsla över sina kärlekskänslor..det är lätt att känna så men tyvärr gör bara dom negativa känslorna allt mycket värre:( Man vill liksom försvinna innan man blir dumpad eller sårad..det har jag kommit på om mig själv på senare tid,så det är bara att ändra på o jobba med sin självkänsla när det gäller det o strunta in the past.Love,Becca

Inga kommentarer: