fredag 22 maj 2009

Plugg hemifrån men lite sliiten..



Ja jag bestämde mig för att plugga hemifrån idag-ska till biblan nu o kolla upp en bok också..
Och sanningen är den att det blev lite väl mkt dricka igår..började med några öl i trädgården sen när grannarna kom blev det ännu en+1 jägermeister sen vin till maten hos min mamma..så min mage känner sig inte så bra idag o jag är sjukt trött i huvudet o så ska man plugga..
Det var iaf mycket trevligt o gott igår:)
Chattade lite med Poker igår o han ville ha med mig o en annan milfare haha till V.hamnen på fest ikväll(-mm en massa lammkött)men jag tror jag hoppar faktiskt med tanke på mitt tillstånd idag..(+plugg i ett jobbigt ämne,but u never know)
Katarina smsade precis om jag ville gå en promenad ikväll,det passar nog bättre för mig ikväll;)
Nä nu kallar biblan..P.s Kolla in min mobilsladd på bilden(-såå typiskt mig:)

Inga kommentarer: