lördag 16 maj 2009

Mycket lugn helg!



Tror ni att vi gick på bio??nej..i sista sekunden så beslutade vi oss för att stanna hemma dels pga lathet att åka in till stan men även för att min mage inte var hundra o Angelicas huvud inte så bra..:(
Så vi får ta det en annan gång!
Vi hade mys hemma hos mig,kolla lite på tv o la oss tiidigt-A börja blinka till redan vid 22..inte konstigt dock hon har ju börjat på nytt jobb i nytt land dessutom så hon var såklart trött efter en stressig vecka-vad min excuse är det vet jag inte har aldrig haft det lugnare typ..kanske all junkfood jag tryckt i mig på det senaste o inga powerwalks..SKÄRPNING!
Tyvärr är ju ibland junkfood billigare än nyttigare mat..:(o nu är jag fattig till max..så himla trist-men man får tänka framåt..om ngra veckor har jag lite mer pengar och om ngra månader har jag mycket mer pengar:)
Idag har vi inte heller gjort mycket-handlade på willys o fönstershoppade på Lindex-dagens höjdpunkt weiii haha..
Nu är det snart tid för Eurovision som jag såklart ska kolla in med lite gotter:)
Än så länge (kanske ändras ikväll)så gillar jag Sverige,Azerbaijan,Turkiet bäst o rätt bra-Norge,Ukraina o lite England.
Men innan dess Robinson. Ha en härlig Lördag whatever u do,Becca
Tänker på:Att min mams ska må bättre,sjuk-ovisst läge dessutom..:(

Inga kommentarer: