måndag 22 augusti 2011

Back on track...

Nästan iaf haha, nä men vaknade vid 6 o upptäckte att alla shots etc var nog ingen smart grej en söndag ändå;) Blev lite försenad så det fick bli taxi-onödigt...:/ Trosorna ut o in med:D Hade en superbra dag, varmt mottagande av såväl barn som föräldrar som kollegor:D Men känner att jag fortf blir väldigt matt o svettig av ingenting... Tur vi har det rätt så lugnt på vår avd för tillfället:) Hade en mysig sångsamling med dem i fm med:) När jag kom hem var min städerska fullt uppe i städningen-skönt med rent nu!:D Nisse sover under täcket på mitt lår o jag e trötter men hungrig med, så får bli mat strax-lövbiff o sparris tänkte jag, ny nyttig, lätt favvis. Ikväll är det Svenska Hollywoodfruarna premiär, så jag lär sitta klistrad;) Imorgon får jag nytt hallgolv-yeyy! Kan inte bli dåligt med tanke på hur fult det jag har idag är... Hoppas du har det bra! Kraam Becca

Inga kommentarer: