söndag 7 augusti 2011

Mysig söndag




Oftast gör jag ingenting på söndagar,(förrutom ibland sånt där som behöver fixas som tvätt o så..) O ibland kyrkan-United(-jättesugen på att åka dit,måste dit igen känner jag o få min andliga "dos"<3) Faktiskt himla nice att göra ngt en söndag, speciellt eftersom min fredag o lördag var rätt så händelselösa.
Jag träffade Katarina strax efter 13,vi promenerade med söte lille Theo till "Kajutan" o satte oss därute,vi beställde ceasarsallad o för mig ett glas vitt-(just då var det skönt att vara barn o bilfri;)Sen gick vi en rätt så lång promenix vid havet o längs ön-området,mkt myys o solen tittade fram lite för oss med:)

Nu blir det lite disk:/ Sen tv-night med de små o nybäddad säng:)Sov jättekasst inatt o ska upp early manana o då väntar även en inskolning (av en liten:) för mig,så blir nog inte alltför sent i säng-tänkte promenera till skolan med...:o PUSS Becca

Dagens: "Styrka är inte att aldrig falla,utan att resa sig upp efter varje fall".

Inga kommentarer: