torsdag 18 augusti 2011

Bon soir

Hello! Jag lever, jag är inte dödssjuk... Jag mår bättre nu, men har bestämt mig för ännu en dag hemma imorgon-blir fortfarande trött av promenader etc o med barn är det ju ändå lite livat med;) Händer inte så mkt när man ligger i bädden sjuker om dgrna, men tänkte presentera en liten matblogg imorgon med vad jag stoppat i mej ;D. Blir mkt tv o surfande med... Just nu SATC-de gamla briljanta avsnitten där Carrie inte va så tillgjord o hon enligt mig spelade bättre. Älskar hela serien-sett den en miljon ggr! Men filmerna gillar jag inte alls så mkt. Roligt med alla galna dejter de har som singlar o alla analyser...Och sista avsnittet i serien är fantastiskt med!!! Var nyss ute på en liten kvällspromenad med nissen o då hängde Lukas min fina kise på-blir alltid lite nervös när han gör sådär-går med oss vid gator o så... Men såååå sött det var-Blev så nöjd o stolt över min lilla family<3 Nu criminal minds. Hasta manana! Beccasin

Inga kommentarer: