lördag 6 augusti 2011

Nama i onsdags





Jag o Rosita hade det supermysigt på Nama.
Vi delade en 10bitars sushi också tog vi varsin sallad-jag tog med kyckling o R tog med varmrökt lax,jättegott! Till det tog jag först en amé med vitt vin o sen ett glas vitt+vatten.
Vi pratade om att båda gillar o "kan" sjunga o att vi borde göra det ihop:)
O att båda "borde" börja träna,vi funderar lite på 24/7,kul att gå med ngn tycker jag. Vi är ju också båda singlar över 30-hon är 36 (kan man inte tro) Dessutom är Rosita troende som jag (inom samma typ)tror ofta att det finns en mening med vilka vi träffar,tror inte ni det? Mycket mysig sommarkväll med en fin väninna<3 Becca

På den ena bilden går jag lite salongs med en ny mopp:D Fnissade lite för mig själv-så anti jag,men den är ju inte till mig heller...Handlade lite städgrejer på hemvägen... På en annan bild mina nya,fina ballerinor:)

Inga kommentarer: