fredag 26 augusti 2011

Festivalen med Marisela(-trodde vi)


Ja igår var en lååång dag...Började jobba 9,sen förskolemöte. Sen promenerade jag o Marisela in mot festivalen(-tog en himla tid haha,rätt långt med...) Jag har inte varit där på minst 4 år,inte min grej-men varje år så tänker jag ändå att:Ja vad kul jag ska nog dit,men det blir aldrig av...Tror att jag är för bekväm för det där-trängsel,mkt oväsen,svårt med toalett osv...
Men vi lyssnade lite på Nick Borgen o "Coconut tree-haha:D (av en slump)köpte brända mandlar-jag var ju bara "in it for the food";) Sen gick vi runt o kolla efter bra mat,jag blev lite sugen på "cevapci" eller hur det nu stavas-såå gott ju! Men jag sa att Mari fick bestämma,så det blev Jensens-i efterhand känns det trist att det blev där-tycker det är riktiga överpriser o inget fint ställe precis...(o min mat var ingen höjdare heller.)Men sällskapet var desto bättre-man har aldrig tråkigt med Marisela:D Så bra snack o gott vin kompenserade kvällen:) Högljudda tonåringar på bussen hem gjorde det inte:/ BUHH för sånt...! Becca<3

Inga kommentarer: