söndag 14 augusti 2011

Sweet sunday

Ja nu är det söndag igen-dagarna rusar på,speciellt helgerna va?
Vaknade tidigt o har rätt mkt energi idag känns det som,har fortf mina små krämpor men ändå på gott humör! Pratat med söta Rossan som jag numera kommer träffa varje dag nästan-yippy:D Och Pernilla ställer ut idag,b.la "min uggla"-så jag har paxat den idag,fick den för halva priset-1,500:- nice!

Ska sätta igång o städa lite nu+diska...har tvättid med o en massa tvätt så det kommer jag ägna em o kvällen med-men skönt att tvätta tkr jag.
Ska också iväg o träffa Annsofi om ett par timmar,hon var för bakis för att ses nu,så får bli lite senare än planerat,jag ändrade också mina planer-orkade inte åka till möllan o kände att indiskt inte är så bra för en ömtålig mage...:/
Så vi ska äta kinamat istället (på mitt nya favvis kinaplace-wongs)prisvärt med.

Sen blir det myys med djurisarna framför "Real housewives" "Cold case" o "Sommarpratarna". Imorgon sätter "verkligheten" lite mer igång igen,skolan börjar,alla lärare is back,vi får lite fler barn på avdelningarna etc. Men tills dess,njut av din söndag! Becca:*

Dagens:"Its not who you are that holds you back,but rather who you think you are not"

Inga kommentarer: