tisdag 16 augusti 2011

Bombförkyld



Ja in i tredje veckan i förskolevärlden med små,så är jag nu mkt förkyld,superhängig,trött osv... Var riktigt duktig o powerwalkade (riktigt snabbt)till jobb i måndags-supersvettig o slut blev jag,men kändes mycket bra att bara göra det,kände mig inte jättesnygg väl framme (men thats another story...Blir ju illröd i ansiktet!)Men något jag kommer fortsätta med,helt klart,MEN typiskt att man blir kass efter ansträngning-det liksom blommar ut då...Började igår efter jobbet o rundan med nisse,jag la mig i sängen o var alldeles svettig o slut med knallröda äpplekinder o lite frossa...Orkade inte ens med min "nageltid" eller att gå ett viktigt ärende som jag borde. Vilade mkt igårkväll,beslöt mig idag för att jobba o se hur jag skulle må under dagen,(vill ju gärna jobba nu!!! Inskolningar o allt...)mådde sådär...blev extra dåligt där vid 13,då kände jag att jag inte orkade annat än att ligga i sängen o sova..Gick hem strax innan 14 o har sovit nästan hela em,redan trött igen. Men ska sitta uppe lite till,göra popcorn,te o kolla ngt kul-kanske SATC eller Criminal minds:) Stannar hemma imorgon,sen får jag se. Nu ut med nissen-det slipper man aldrig ifrån...Men blir nog bara i trädgården-skönt:) Sov gott! Becca

Inga kommentarer: