söndag 21 augusti 2011

Söndag-wow...

Vaknade upp o efter mestadels fult väder på det senaste, så var det riktigt fint! Kände att jag måste ju bara ut! Kom ut vid ett, läste lite tidningar, drack lite bubbel, kände att min förkylning icke gillade solen:/ Så jag gick o handlade, började tvätta o sånt. Pernilla smsa:Har du ätit? O jag: Nope;) Så det blev chinese för hundrade gången:) gott o prisvärt som vanligt. Sen gick vi hem till Stina- min granne o vän o hennes mamma o vän;) hon är bortrest men vi satt där o kollade tv o drack en massa shots av äckligt o gott-i smyg;) o hade fantastiska samtal! Hon arbetade som modell i bl.a. Italien som ung 20 åring o blev kär i Florens... Jag blev kär i Nice-vi pratade om den eviga kärleken... O hur olika killar är här gentemot där-hon har en italiano själv-ej pojkvän men typ) Är det meningen att vi bara ska bo kvar o nöja oss med Sverige, när vi inte känner oss som svenskar!? Är vi födda ngnannanstans!? Ja frågorna o svaren blev många o ännu fler när jag sen i min ensamhet kollade på sommarpratarna-Klara tar upp singellivet på ett klockrent sätt tycker jag... Det är inte så lätt att tänka:Det kommer när du minst anar det, när du varit singel jättelänge, hur ska man styra över den tanken o längtan? Nu måste jag sova,åt stor middag för en stund sen-jättebra för en tjockis:/ o varit ute i linne o trosor o lirkat med tramsig katt som inte kan bestämma sig för ute eller inne... Nu ute i ösregn så får se om han vill komma in igen, isåfall illa kvickt-mamma ska upp om 6 timmar...:) thank god att jag har de små liven<3 Becca

Inga kommentarer: