fredag 12 augusti 2011

Min helg





Haft en jättebra vecka, verkligen!!!:) Känns bra.
Ikväll skulle jag egentligen ha träffat Rosita,men hon har blivit sjuker:/
Så blir en lugn kväll härhemma,har pratat lite i tele med Jenny,vilat lite osv,nu tänkte jag gå igång med mat-ska göra ceasarsallad,blir nog popcorn senare ikväll o krimis med:)
Lördag:Ska ÄNTLIGEN träffa Jenny, senare på em:D Vi har inte setts på ett tag,and I love her what can I say...En av mina absolut närmsta-alltid lätt att prata o ha kul ihop,även om allt inte alltid är kul här i livet så blir det liksom aldrig deppigt mellan oss eller en massa onödigt trist analyserande,skönt!:D Blir nog nama för oss-jag är sugen på sushi (o desserten där... o supersugen på vin med;)
Blir en lugn o skön myskväll med djurisarna<3
Söndag:In mot möllan o käka indiskt med Annsofi till lunch-också en vän jag inte sett på LÄNGE,hon bor ju inte i MÖ längre,så det blir ju inte så ofta. Måste tvätta med senare på em/kvällen. O sen kvällsmys-LÄTT,älskar mina söndagskvällar:) Becca

Dagens: Enjoy your weekend vare sig du är småbarnsmamma o måste upp kl 6 imorgon:/ eller om du är värsta festaren,eller som jag "mittemellan" det, o MEGA singel,lätt att försköna andras liv o sätt att leva-men om du hade förlorat ditt sätt att leva på just NU, så hade du nog saknat det med...Glöm inte att "Allt har sin tid"-jag glömmer det nämligen lite för ofta själv,tack för påminnelsen Jenny!<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint skrivet! Love u a lot!
Besos! Hasta manana!