lördag 20 augusti 2011

Ugglan is MINE


Yes ugglan är ju färdig nu-såå bra den blev...Hon är fantastiskt duktig alltså...Hon har ofta med olika extragrejer på sina tavlor-denna gången hade hon fjädrar på ena sidan av ugglan o "stenar" i ögonen o även på tavlan-såå fint o originellt:)
Hon hade visning förra veckan o hade då en röd prick på den-såld. Och en visade intresse o budade en bra bit över mitt pris-schysst att jag får den mkt billigare...
Nu är jag supersugen på konstutställningar,o funderar ut nya "tavlor" jag skulle vilja äga,motiv etc.

Om DU är intresserad:Du kanske har en bild du vill få ner på en tavla,eller en idé bara-så kontakta mig,så sänder jag vidare! Hon ställer även ut i jul,det kommer jag nog skriva mer om när det närmar sig. Pernilla Nilsson heter hon.
Becca<3 "Art is everywhere"

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfin;-)
Kramis Angelica