fredag 5 augusti 2011

Fredagsmyys...

Haft 2 mycket trevliga sommarkvällar-ons+tors:) O idag blir det lugnt o mys för hela slanten...behövs,trötter!
Kl är redan 21.20 o jag har inte ätit än-typiskt mej,im on Nice time;)
Varit o storhandlat på ICA nyss-dyrt men skönt! Provat lite nya kläder,men en grej passade inte alls (resten kanonbra)så jumpsuiten hoppas jag Angie vill ha;)
Nu ska jag käka bakpotatis o lövbiff med kryddsmör o sallad,gott!
Blir nog en snickersglass till dessert o kanske popcorn:D Ska nog kolla lite CSI o mysa med tända ljus o världens mysigaste sällskap-mina djur<3
Orkar inte sitta framför datorn så länge nu,så ni får lite mer info+pics i helgen!
Glöm inte att utnyttja (lördag) imorgon till max,solen ska skina-men sen vara borta i flera dagar tyvärr:( Själv har jag inga plans imorgon-rätt skönt,ingen tid att passa...Ska nog sitta ute med en massa tidningar+ en latte i trädgården:D Vi hörs snart igen:* Becca

Inga kommentarer: