lördag 6 augusti 2011

En myyycket lugn lördag...

Inga plans idag alls,både skönt o lite trist,men mest skönt:) Att inte behöva stressa iväg en viss tid,att kunna sova ut,ta dagen som den kommer etc...
Så det jag har gjort är:Promenader med nissen,läst en tidning,suttit ute på balkongen en liten stund(-inget långvarigt fint väder..)Pratat med Angie i tele,gjort några ärenden,facebookat,lagat mat,tvättar o nu bloggar:)
Ska käka minihamburgare,nyskalade räkor(-lukis fick några som jag kastade över)sallad o bakpotatis-en mix,gott- fördensomintekanbestämmasig...;)
Nu blir det lite krimis innan läggdags,imorgon väntar lite mer happenings-tills dess njuter jag av ledig lördag med min nakenfis<3 Vill ge er en Dagens,som jag blev väldigt glad o lite förvånad över-en tjej jag gick samma klass med 7-9an,skrev ett sött meddelande till mig idag-helt oväntat,hur härligt är inte sånt??!! Samma som komplimanger-man kan aldrig få nog,var inte rädda att dela ut dem-jag gör det jämt:)

Dagens (till alla oss single ppl out there):"Someday,someone is going to walk into your life and make you realize why it never worked out with anyone else"<3 Becca

Inga kommentarer: