lördag 20 augusti 2011

Nails o lugn lördag...


Kände igår när jag var igång nästan hela dagen att jag faktiskt fortfarande inte är 100...Hade egentligen planer med Jenny om att åka in till festivalen idag/ikväll,men jag känner inte att jag har ork med all trängsel o sånt när jag inte är helt bra,vill dessutom må bra nu inför en ny arbetsvecka:) Blir alltid att jag missar festivalen-inte varit där på flera år...inget som intressar mig så mkt egentligen+jobbigt att ta sig in i en trång buss....När jag var en ung tonåring var det jättekul! Nu blir man mest irriterad,men visst maten är ju god:P
Men blir alltså en lugn lördag för mig. Varit o fixat mina nails nu i fm,sen handlade jag hem lite lördagskvällsgott-blev lövbiff o pommes+vitlökssmör o god sallad till:)Solen skiner så blir kanske lite tidningsläsning på balkongen-om jag orkar-(lite osugen på sol o varmt när man är förkyld)
Lite bra tv till det hoppas jag! Önskar dig en finfin lördag,säkert många som ska på/ eller har kräftskiva ikväll-åhh jag e avundsjuk....Ingen som ska ha kräftskiva o vill bjuda en som älskar kräftor o inte blivit bjuden på kräftskiva än!!??:D Becca

Inga kommentarer: