söndag 14 augusti 2011

Mysig lördagskväll



Jag o Jenny träffades vid 17.30,vi promenerade i ett stilla limhamn till Nama-där var inte så mkt folk,men jag ville mest träffa Jenny o äta/dricka gott o det gjorde vi! Kul att ses igen:)
Jenny beställde in en toast med b.la kyckling. Jag beställde först in en liten sushigrej (carneval)som förrätt,sen blev det en kyckling/pastasallad för mig med loddroms aioli-såå gott! Blev 2 glas vin till det. Blev en tidig kväll,så jag hade en lugn myskväll-skönt:D Blev lite gotter(-inte så mkt dock,var jättemätt efter maten)Kollade på slutet av "Sommarkväll" (gillar Petra Mede!)sen en svensk film som var ok men inte mer...Sen somnade jag tidigt-pensionärsvarning!;) Vid 23 är jag jättetrött ju... Becca

2 kommentarer:

Anna sa...

Petra Mede äger!!

Beccas sida sa...

Ja o verkl när hon är privat!:)