onsdag 3 augusti 2011

Dags för en liten lista...

1,Vad gör du just nu? Sippar på lite "Matteus" bubbligt,lätt rosévin o diggar till radion.
2,Haft en bra dag? Ja,jättebra-härliga kids,kollegor,fina ord,mått bra o god mat(-who can ask for more;)
3,Vad finns i dina tankar nu? Oj mycket som vanligt...Tankar om att jag trivs väldigt bra på min arbetsplats,att jag verkligen trivs runt barn:) Att finna mer energi på något sätt...Pigg för det mesta under dagen,men efter jobb är jag helt slut:/ Kärlek,framtiden,vikten.
4,Högsta önskan: Att få en egen familj en dag...BARN framförallt...Men om det inte blir så,så önskar jag mig mest av allt att vara glad o tacksam över det jag har,o vara lycklig vad än GUD har planerat för mig<3
5,Gifta dig med? Haha har ingen kandidat direkt....men ska vi säga lite ytligt/fantasiaktigt så blir det Andrea Casiraghi;))Han har tofs haha! skinny o han bor i Monaco(-bäst av allt)O jag skulle bli en princess:)))
6,Om du inte bodde i MÖ,var skulle du då vilja bo? Inte ngnannanstans i Sverige helst då,helst utomlands-gärna Nice;) eller USA tror jag med vore kul(-om man har lite money)
7,Nämn några materiella saker du skulle vilja ha? Massa nytt till lgh i första hand,lite fler fina väskor,högklackade skor o flera parfymer o beautyproducts o en plånka-gärna en stor Prada:)
8,Om du vann jättemycket pengar? Då skulle jag köpa en assnygg lgh,även köpa lgh på ett varmt ställe-Nice kanske...med pool o terass o nära till city o beach:)O lyxa till mitt liv ordentligt-shop a lot;)Gå ner i tid på jobbet med.(Haha märks att jag inte vill vinna pengar va??!!;)
9,Ångrar du något du gjort i livet? Ja absolut!!! Fått lära mig mkt "the hard way" o var helt för godtrogen som "liten" tjej.
10,Vad längtar du efter? Planerade resor nästa år:) Jag o Angie har pratat om en långweekend till Palma de Mallorca runt min födelsedag (i slutet av maj)o sen Nice (ofcourse) en vecka i Juli-o då vill vi åka runt mer-Monaco,Cannes o Italien-gränsen där-Ventimiglia:)
11,Senaste smset: Det går bra-Rosita. Hon menade nog:"Det går bra nu" cashen rullar in...haha:D
12,Andra yrken som hade passat mig? Specialpedagog-vore jättekul men mkt plugg:/ Assistera ett barn eller elev med särskilda behov(-ngn lättare diagnos.)Helt klart med barn!:)
13,Favoritparfymer:Stella,Biotherm vitamin e bodyspray,CLEAN (warm cotton)Gucci (ljusrosa) Inte ändrat mig mkt på den fronten,CLEAN är dock en surprise:)
14,Vad skulle du säga till dig själv idag om du var en liten flicka? DU ÄR BRA! VAR SNÄLL MOT DIG SJÄLV-DU FÖRTJÄNAR DET BÄSTA I LIVET, PÅ ALLA PLAN<3 och lita inte på att alla är så ärliga som du! Becca

Inga kommentarer: