tisdag 2 augusti 2011

Delivery


Fick hem ett par ballerinor idag:) Puder-rosa ifrån HM,älskar den färgen-o den passar perfekt ihop med en ny tröja jag köpte,också ifrån HM-superbra att beställa där,slipper man gå i en massa affärer,prova o trängas...Finns trevligare saker att spendera sin lilla,lediga tid med;)O ballerinas kan man inte få nog av-snyggt,feminint o BEKVÄMT-me like!

Varit ute på en promenad med nissen,tog på mig en tunn kofta o nu är jag helsvettig...såå varmt nu:D Är ute jättemycket nu med barnen,så jag gillar när vädret är bra, när jag jobbar:)Haft en jättebra dag på jobbet idag med:D En kollega (som är en riktig husmor)bakade paj idag...så där sprack mitt duktiga:/ Sååå himla gott ju...Har ingen karaktär-vill bara NJUTA:( Buuhh...
Nu har jag stekt köttfärs till nissen,o lagt in en laxfilé till mig i ugnen-tänkte ta spenat,citron o LITE råris till+ngn grönsak/sallad förstås. Dricker nu en kall stark! öl,gottit!;) PUSS Becca:*

Inga kommentarer: