lördag 13 augusti 2011

Soft lördag hittills...




Ja mkt lugn lördag hittills,men om ca en timme ska jag möta upp Jenny,tror att vi går till nama,men vi får se:) Vore mkt roligare om solen sken o man kunde sitta ute..men men trist höstväder har det varit de senaste dagarna-med regn o blåst etc:(
Jag gick upp som vanligt o ut med nissen,sen gick jag o storhandlade,sjukt ofräsch,tovigt "knullrufs"-utan att ha ......., o inte iordning ngnstans(-vilken tur jag hade att hela Limhamn också bestämt sig för att storhandla då...:)
Sen hem o steka oxfärs till prinsen här hemma,samtidigt som det blev en latte för mig. Så det blev en stor frukost som mer blev till en sen lunch- nytt te(-detox variant,älskar dom-bara grönt o örtte som gäller för mig!)proviva,2 små mackor med kycklingskinka,havregrynsgröt med kanel o äpplemos o en croissant(-som jag borde hoppat...såå mätt)
Även magkatarrskänningar i dgrna o nu:( Mår illa o uppsvälld...Ska försöka äta lite nyttigare o mindre nästa vecka o ingen vanlig mjölk...Tror det hjälper+ gröt till frukost. När man har magkatarr så blir man ibland såå sjukt hungrig,o även om du ätit nyss blir du jättehungrig-jobbigt att hålla vikten då...:/
Men men på tal om nyttigt,förrutom räkor o kyckling o frukter o lövbiff o sallad o annat nyttigt,så köpte/köper jag onyttigt ibland med: Ben o Jerry glass o kexchoklad,även 2 st mörka choklad som ju är helt ok att ta lite av då o då-Lindt, ritigt goda! Blir "sommarkväll" o en svensk film-"födelsedagen" o ngn krimi sent ikväll på tv-agendan.
Nä nu kallar badet o snart Jenny,bäst att vara redo så hon inte blir förbannad;) Puss!

Dagens:"Life is too short,to wonder why"<3 Becca P.s NU kom solen-yeyy!:D

Inga kommentarer: