lördag 20 augusti 2011

Spontant-bäst...




Igår tidig em gick jag lite ärenden här på limhamn-köpa busskort,handla lite o systemet-eftersom vi fortf har .....systemet här i Svealand:(
Hade pratat med Pernilla om att ev ses,så när jag såg en skylt utanför nama om att AW is back där-så ringde jag o berättade,sen mötte jag upp henne på Limhamn/malmborgs,o efter ngra ärenden så blev det 2 el 3 GLADA glas vin hos henne:D
Jag hade mysbyxor o slappt linne-härligt när man kan umgås så oplanerat o lättsamt...
Både hon o jag hatar projekt med att ta sig till stan,göra sig i ordning osv,så vi stannar gärna här på Limhamn-pensionärer,bohemer o latmaskar;)
Sen fixade vi oss lite,tog ngra "Amaretto" shots hos mig, för att sen gå mot Nama-där det blev ett glas vitt för mig o ett rött för henne-man fick även tilltugg till:D
Sen gick vi vidare mot "Wong" där vi åt jättegod kinamat-4 små rätter igen;) Tog dock med hem desserten-såå mätta...! Väldigt trevlig kväll,med djupa o lättsamma o öppna samtal o många skratt! Härligt med sådana vänner<3 Becca

Inga kommentarer: