söndag 1 januari 2012

Nyårsafton o nu 2012

Hade en bra dag igår!:) Var jättemysigt att träffa min fina vän Rosita o gå på bio:) Vi såg ju en enkel till Antibes, den var rätt så bra-inte jättebra, men vissa delar ur den o budskapet var fint! Sen var det inte helt fel att se lite av vackra Antibes... Sen hem om snabbt, hämta vovve o gå till mami, där Stina också var:) Vi åt jättegod hummer, sen god ryggbiff med extra gott vin till o champagne med förstås;) Gick en promenad med nissen o passade på att säga hej o gott nytt år till Pernilla, skulle egentligen gått hem till henne o 3 karlar;) haha men det blev inte så, jag orkade inte-förkyld o trött efter all god mat, så det blev lite mer bubbel hos Stina på hennes balkong till tolvslaget+ lite baileys innan hemgång. Idag har det varit mkt lugnt...som ni kanske förstår, blev ingen kyrka:( får bli snart! Gick ut o handlade-kände mig fulare än fulast haha men nyss fått fina komplimanger av en killkompis jag mötte,o tog en spontan promenix med:) Tvkväll nu,pics kommer imorgon o jag är LEDIG-yeyyyyy;) Puss Becca

Inga kommentarer: