onsdag 13 juli 2011

Äntligen!






Min söta o nära väninna Jenny kom hem för några dagar sedan-de har varit i Kina i 3v.
Såå kul att hon är hemma igen,skönt med summerfeelings med sina nära:)
Saknat våra "möllankvällar" o även här på Limhamn.
Så hon kom hit i måndags fm,vi gick och åt thailunch(-jag tyckte inte den var jättegod,men ok o inte dyrt.) Sen tog vi en promenad längs stranden,jättemysigt!
Sen var vi vaarma! men jag hade bestämt mig för att inte dricka ngn alkohol(-min mage fixar inte jätteofta,tyvärr) Vi satte oss på "Nama"- jag tog en amé o hon en mineralvatten i solen.

På kvällen var det myyskväll för mig o mina små knattar:) Jag käkade räkor,avokado,kanelknäcke o päron-mkt nyttig o god sommarmat(-bra med få eller helst inga kolhydrater, sent på kvällen.)Becca:*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Love u girl!
Puss! Ses idag för lunch!

Beccas sida sa...

Dsamma till dig GIRL;)) Ska bli kul o smarrigt! PUSS