onsdag 27 juli 2011

Nails o Kph;)

Ska snart iväg o fixa mina nails IGEN..(kunde bara vara utan en månad;)
Sen bär det av mot Kph:)) Det var jätte längesen jag var där...sist var i julas då jag var hos släktingar(- förrutom när jag varit på kastrup nyligen)pinsamt längesen!
O det var tidigt förra sommaren jag var i Kph o bara strosade runt-såsom vi ska idag,då shoppade jag iofs lyx med,så blir det inte idag...Bara god mat,mys,öl,vin,kanske ngn drink,besöka ngt nice place vid hamnen o promenera runt mycket:D

Tyvärr kommer inte mina släktingar in-ngra är på semester o en har blivit allvarligt sjuk-blodpropp:( Fick höra igår...VACKRA Gitte inside/out som är supersund och en underbar människa 50 år bara:( Men som tur var så verkar det inte vara jätte-illa med henne nu iaf...Becca

Inga kommentarer: