lördag 30 juli 2011

Samedi

Hade mys igår,speciellt på "Wong" maten var jättegod o bra pris för vin med:)Vi delade en veg.vårrulle o tog 4 små rätter-bara vi hästar som kan klämma allt det;)
Hade mysigt o pratade som vanligt mucho:D
Sen gick vi till "Cutty sark"-där var ngra stammisar som jag kände,o vi tog en drink,men där var inte mkt mer att hämta igår....så det var rätt onödigt att gå dit... Sen la vi oss strax innan ett typ(-A hade varit uppe jättetidigt o jubbat också ju)

Idag åkte vi inte till Båstad o Helsingborg-men det visste vi nästan innan pga vädret,inget kul då-o jag har huvudvärk o allmänt seg så det var nog bäst:) Har iaf haft en mysig dag med Angie,(men den är inte slut än!!)Vi fikade vid lunch-men fyy äckligt var det...:( Så jag har inte ätit mkt idag... Sen har jag köpt hem en massa blommor till balkongen-jättesöta rosor i gult o ngra i vitt:) Vi ska snart ut o äta igen,blir nog "Sea" vid havet-blir nog ngn kinarätt för mig igen,A är sugen på spättan som är supergod där. Sen åker Angie back,o jag ska ha en riktig "myskväll" med djuren<3 O tvätta lite med. Sista natten för mig att sova UT på...! Strange efter 4v sem...:/ Becca P.s Pics kommer imorgon! P.s igen: A hade med sig 2 kavajer till mig igår...så omtänksamt<3

Dagens:"Ta vara på era goda vänner,de växer inte på träd-Har du hittat en "klippa" så håll fast vid den";)

Inga kommentarer: