söndag 31 juli 2011

Sista dagen....sen HEJ småttingar:)


Sista semesterdagen...Alltid lite speciell känsla på det...Hade gärna haft en vecka till,men jag ska inte klaga,jag har haft 4v! o innan dess en långweekend i underbara Nice med(-helt klart bästa:)O min näst sista vecka fick jag gå upp tidigt med-hela veckan...så man kan ju hoppas på att jag inte är allför trötter imorgon...
Och tur att man tycker om sitt yrke:D Saknar barnens söta o roliga tillrop o kommentarer-de piggar alltid upp en! Har nog inte skrivit det här i bloggen innan,men jag säger även HEJ DÅ till "de stora" 5-6åringarna o HEJ till 1-2,5 åringarna-blandade känslor på det...positivt o negativt med alla åldrar,o jag känner absolut inte att det är trist att vara med de yngsta-de är såå söta på många sätt:) O det är en viktig uppgift att ta hand om dem,de behöver en mycket,dessutom har man inskolningsprojektet nu på G-tror det kommer gå bra, jag brukar gå väldigt bra ihop med föräldrar:) 7.30 börjar jag imorgon....wish me good luck:* Becca

Dagens:Fick denna teckningen av en liten,söt 4årig tjej i somras,jag sa:Vad fin den är,är det du på teckningen? Hon sa:Nej,det är du,när du var 4 år<3

Inga kommentarer: