måndag 25 juli 2011

Veckoplaner:

Jag är glad över att jag har en vecka till, innan tidiga morgnar o långa dagar sätter igång igen...:/ Just nu är jag hemlös igen:) Sitter inne hos Stina-utan S,(känns konstigt o rastlöst)Druckit en stark kopp kaffe, o ska äta lite frulle. Störigt att detta med lgh skulle ta upp så mkt av min semester-samtidigt skönt att få det fint sen! O mest jobbigt är det med djuren förstås... Idag skulle jag egentligen lunchat med Jenny o söta,lilla Noelia-men går ju inte nu..Så det blir ännu en dag att i princip inte göra någonting på.. O solen lyser med sin frånvaro med:( Hoppas det blir bättre i veckan, då jag har lite mer kul inplanerat:D. Tis:Promenad härute vid havet med Katarina o söte lille Theo,Lunch på supergod thairestaurang-all you can eat,tyvärr min grej...Blir nog en sväng på entré med, om jag känner Jenny rätt-jag måste fokusera på lgh o resor när det gäller pengar, (o fönstershopping is not my thing-knappt vanlig shopping heller) Ons:Fixa nailsen(-ja jag kan inte hålla mig mer..)Sen äntligen mot Kph:)) Ska bli såå mys-bara hygge vid ströget,nyhavn,pub/restaurang etc;) Kanske kommer ngra släktingar in med-hoppas! Tors:Träffa Rosita för en sushidejt på kvällen:) Fre: Angie kommer vid 5, ska förmodligen in mot möllan-cuba/debaser o käka ngnstans osv;) Lör: Vi åker till Hbg först o den vidare till Båstad-Blir somrigt o mysigt! Sön:En lugn dag innan jobb... Hörs sen! Becca<3

Inga kommentarer: