lördag 23 juli 2011

Inställda planer...

Hade tänkt mig att blogga en massa idag,men tiden har sprungit iväg utan att jag gjort ngt speciellt..Bara slöat IGEN...(Så ni får lite pics vid ett senare tillfälle.)
Hade bestämt att jag skulle träffa Jenny ikväll o ha en "myslördag" ihop-köpa hem ngt gott (o billigt) att äta osv..Men hennes dotter blev sjuk i sista sekunden:( Stackaren..
Men kan inte låta bli att tycka lite synd om mig själv med...Uttråkad nu,för att jag hade planerat annat...O haft för mkt slötid nu...!
Men men får väl gå..Nyss beställt kinamat-nudlar med kyckling o räkor, också blir det lite tv. TUR att det händer lite mer nästa vecka-min sista semestervecka dessutom...
Ha en mysig lördag! Becca

Dagens: HEMSKT är väl bara förnamnet med vad som hänt Norge...Stackars alla föräldrar o andra närstående..Extra hemskt att det var såå många UNGA människor,o HEMSKT att det går såå många SJUKA människor runt här o planerar helt hjärtlösa saker,vart kommer de ifrån? Hur har de blivit uppfostrade? Hur har de tappat moral o samvete?? Ja frågorna är många...vad händer härnäst t.ex i vår sjuka värld!? Man får sig väl också alltid en tanke när livet blir såhär skört,om att försöka ännu mer att leva i nuet o att förstå att livet kan tas ifrån en rätt så lätt...Becca<3

Inga kommentarer: