måndag 11 juli 2011

Ljus o mörker

Igår hade jag en kass dag:( Ljusnade mot kvällen,men ni vet de dagar man har tid att reflektera över allt..o tänka lite för mkt...(som jag har en tendens till)Inte bara igår som jag har känt mig nere-utan ett bra tag fram o tillbaka,men igår brast det lite o det är rätt skönt att få ut allt,för att kunna inse o bygga upp något annat o bättre med sig själv, o som vanligt är jag en kämpe som blir positiv snabbt igen-och nu är det en ny dag o en ny chans att njuta,för det vill jag såklart gärna när jag har semester!;) Ni kanske undrar hur jag mår när jag blir deppig? Säkert många som känner igen sig...*Känslig-reagerar på mycket,söker bekräftelse,känner mig ful,ledsen,värdelös,svag,lättirriterad b.la-kul va? MEN nu är det en ny dag o nya tag o humöret är MYCKET bättre! Becca:*

Inga kommentarer: