måndag 25 juli 2011

HM






Beställde lite mer clothes ifrån HM,o fick leverans för några dagar sedan-så det blev sedvanlig vin o klädprovning-kan rekomenderas!:D
Blev glad över att nästan alla kläderna satt bra-fina klänningar,skjorta,harembyxor m.m-MEN mest glad blev jag över en svart byxdress! Såå kul att se att det finns ngt plagg som faktiskt är minst lika snyggt om inte snyggare på en kurvig,kort o lite mullig tjej (som jag)än på en supersmal,lång med no ass(-nu va jag lite elak;)
Så jag ska genast beställa fler! Blev också inspirerad av att börja köpa högklackat-inte gjort det i många år nu,mest pga bekvämlighet-men man känner sig ju faktiskt mycket kvinnligare o snyggare,(formerna o fettet jag har blir mindre synbart:)
Kan tipsa om att de har STOR rea nu med(-o räkningen kommer ett bra tag efter du fått dina varor.) Becca

Inga kommentarer: